کد خبر: ۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ - 03 March 2017
تاریخچه upvc
تاریخچه upvc در ایران نیز به قبل از سال 1357 بر می گردد که به صورت بسیار محدود توسط شرکت صنایع pvc ایران شروع شد ودر سال 1357 این کارخانه تعطیل شد و سپس در سال های 70-75 مجددا تولید را آغاز کرد. لیکن به دلیل عدم شناخت محصول، از سوی مصرف کننده مورد استقبال قرار نگرفت.

تاریخچه UPVC در ایران

تاریخچه upvc در ایران نیز به قبل از سال 1357 بر می گردد که به صورت بسیار محدود توسط شرکت صنایع pvc ایران شروع شد ودر سال 1357 این کارخانه تعطیل شد و سپس در سال های 70-75 مجددا تولید را آغاز کرد. لیکن به دلیل عدم شناخت محصول، از سوی مصرف کننده مورد استقبال قرار نگرفت. ازسال 1380 با حمایت و پشتیبانی سازمان بهینه سازی مصرف سوخت و دستور العمل های دولت درارتباط با مبحث 19 که موضوع آن دستور العمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.

 
 تاریخچه UPVC در ایران
 
 

آگاهی مهندسین مشاور و پیمانکاران و عموم از خواص ارزنده پنجره های ساخته شده از پروفیل upvc و مزایای اقتصادی آن در سال های اخیر موجب رشد فزاینده استفاده از این نوع محصولات گردیده است. سیاست های تشویقی و اجباری دولت در به کار گرفتن پنجره های عایق بندی شده حرارتی و صوتی در رشد استفاده از آن مؤثر می باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین