تعداد بازدید: ۴۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
کد خبر: ۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ - 06 April 2017
پنجره های دوجداره یو پی وی سی در تابستان باعث می شوند گرمای بیرون به داخل منزل نفوذ نکند
پنجره های دوجداره یو پی وی سی در تابستان باعث می شوند گرمای بیرون به داخل منزل نفوذ نکرده و سبب گرم نشدن محیط داخل می شود و در زمستان هم باعث می شود تا گرما از محیط خانه خارج نگردد. در پنجره های یو پی وی سی تنوع زیادی در شکل بازشو وجود دارد و هیچ محدودیتی از نظر شکل نداریم

پنجره های یو پی وی سیupvc ترکیبی مطمئن از مقاومت،چشم اندازی زیبا و امنیت بوده و جلوه زیبایی را در خارج و داخل منزل شما بوجود می آورند. سابقا برای زیبایی بیشتر،پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد. اگر چه چوب ظاهری زیبا دارد ولی مشکلات فراوانی هم به همراه دارد. چوب زمانی که در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع اسیب می بیند

پنجره چوب در برابر نور خورشید متورم و از هم گسیخته می شود. ولی پنجره های دوجداره یو پی وی سی این مشکلات را ندارند.شما می توانید پنجره هایی به شکل چوب اما از جنس یو پی وی سیupvc داشته باشید بدون تعمیر و با هزینه ای کمتر. این امر با استفاده از تکنولوژی لمینیت در upvc امکان پذیر شده است.

 پنجره دوجداره طرح چوب upvc
 

پنجره های دوجداره یو پی وی سیupvc در تابستان باعث می شوند گرمای بیرون به داخل منزل نفوذ نکرده و سبب گرم نشدن محیط داخل می شود و در زمستان هم باعث می شود تا گرما از محیط خانه خارج نگردد. در پنجره های یو پی وی سیupvc تنوع زیادی در شکل بازشو وجود دارد و هیچ محدودیتی از نظر شکل نداریم و افرادی که هزینه برایشان خیلی مهم می باشد پنجره یو پی وی سیupvc انتخابی کارآمد محسوب می گردد.

اگر به دقت به نمای ساختمان های نوساز بنگریم مشاهده می کنیم که نمای چوبین پنجره ها امروزه با استفاده از پنجره های لمینیت upvc تأمین می گردد.

 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۸
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
مطلب عالی بود
سپاس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین