کد خبر: ۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ - 08 April 2017
پنجره یو پی وی سی ثابت پر مصرف ترین مدل این پنجره است
از دیگر موارد استفاده از پنجره های upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی میباشد . بیشترین سهم را پنجره یو پی وی سی ثابت دارد

پنجره upvc ثابت از پر کاربردترین و مناسبترین نوع اجزاء پنجره های دو جداره میباشد که چون ثابت است در آن از یراق آلات استفاده نمیشود و در مقایسه با دیگر انواع پنجره های دو جداره upvc در کاهش آلودگی صوتی تاثیر زیادی دارد.

از دیگر مزایای پنجره یو پی وی سی ثابت این است که بهترین میزان دید را بدون مزاحمت فریم برای شخص ایجاد میکند. همچنین به خاطر فیکس بودن (fixed) عایقی در برابر گرد و خاک، سرما و گرما است.این مدل پنجره دو جداره upvc را میتوان از پر مصرف ترین نوع پنجره دو جداره upvc نام برد زیرا در تمامی مدل های ترکیبی استفاده میگردد و به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورده به صورت دیواره نیز کار برد دارد.

پنجره UPVC ثابت

پنجره دو جداره یو پی وی سی ثابت در ساخت آلاچیق upvc بالکن و نیز محوطه های گلخانه ای و پاسیو بسیار پر کاربرد بوده و موارد استفاده زیادی دارد این نوع از پنجره بدلیل ثابت بودن بالاترین درجه عایق را داراست.

از دیگر موارد استفاده از پنجره های upvc ثابت در پوشش سقفهای آلاچیق و مناطقی که می خواهیم در عین داشتن عایق رطوبت و گرما از نور کامل نیز بهره ببریم می باشد که بهترین گزینه در این موارد بی شک پنجره های یو پی وی سی میباشد . بیشترین سهم را پنجره یو پی وی سی ثابت دارد.

لازم به ذکر است که در پروفیل مصرفی پنجره ثابت میبایست نهایت دقت صورت گیرد تا کاملا با زاویه ۹۰ درجه به خط افق عمود باشد چراکه در ریگلاژ لنگه های متحرک بسیار تاثیر میگذارد.


ایران نماکار


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین