کد خبر: ۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ - 08 April 2017
بازشو اين نوع از پنجره upvc باز شدن روي دو محور افقي و عمودي با يك دستگيره است
دراین درب ها در مدل دو حالته ی قدی یراق آلات پنجره به جای یراق آلات درب به کارمیرود واین دربها مانند پنجره های دوجداره هم از بالا کمی بازشوندگی دارندکه باعث میشودجریان هوا به خوبی جریان داشته باشد و هم به صورت کامل مانند دربهای معمولی باز و بسته می شوند.......

بازشو اين نوع از پنجره upvc باز شدن روي دو محور افقي و عمودي با يك دستگيره است. اين پنجره با توجه به اينكه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جايي نصب مي شود كه نياز به جابجايي هوا است مانند آشپز خانه.آلات آلماني(روتو-شورينگ)براي اين نوع از پنجره upvc بهتر است.

با توجه به مكان قرار گيری اين پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضاي كمتري نياز است و داراي مزايای زير می باشد

1) داراي امنيت بالا با توجه به يراق آلات به كار رفته

2) مخفي و پنهان بودن يراق آلات زير محور سش يا بازشو

3) قابليت رگلاژ راحت

4) امنيت و راحتی در باز و بسته شدن توسط كودكان

 
پنجره يو پي وي سي upvcدو حالته
 
 

دراین درب ها در مدل دو حالته ی قدی یراق آلات پنجره به جای یراق آلات درب به کارمیرود واین دربها مانند پنجره های دوجداره هم از بالا کمی بازشوندگی دارندکه باعث میشودجریان هوا به خوبی جریان داشته باشد و هم به صورت کامل مانند دربهای معمولی باز و بسته می شوند.

پنجره دو جداره upvc با پروفیل رنگی با دو پروسه تهیه میگردد . همچنین میتوان از پروفیل پیش فرض سفید استفاده کرد و پس از تولید درب و پنجره یو پی وی سی به خط رنگ فرستاده شده و با رنگ پودری رنگ مورد نظر ایجاد میشود و در پروسه دوم پروفیل قبل از تولید پنجره با روکش مخصوص با تکنولوژی وکیوم ایجاد شده و سپس به پروسه تولید پنجره فرستاده میشود.


ایران نماکار

خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین