کد خبر: ۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ - 13 April 2017
مواد پلاستیکی ذاتاً دچار تغییر شکل می گردند
درصد و نوع اکسید تیتان بکار رفته در پروفیل های یو پی وی سی عاملی بسیار تعیین کننده در تغییر و یا عدم تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی میباشد. سعی شود از پروفیل های یو پی وی سی گرید A ساخت داخل استفاده گردد.مواد یو پی وی سی به هرحال پلیمری و به عبارتی پلاستیکی می باشد و مواد پلاستیکی ذاتاً دچار تغییر شکل می گردند

در ایران برای اولین بار حدود بیست سال پس از اختراع پنجره های یوپی وی سی و در اواخر دهه 50 واحد تولید پروفیل و ساخت درب و پنجره پی وی سی احداث گردید . 

با اینکه در سالهای بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث شد ، لکن به دلایل مختلف واحد های موجود از تکنولوژی پیشرفته کنونی برخوردار نبوده و حجم عمده پروفیل مصرفی واحدهای مونتاژ از منابع خارجی تأمین می گردید.

با عنایت به بکارگیری مصالح مناسب و با تاثیر مثبت پنجره های پی وی سی و شیشه دو جداره در بهینه سازی انرژی ، هم اینک ایجاد واحد های تولید پروفیل UPVC و ساخت درب و پنجره UPVC و شیشه های دو جداره بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

حفاظت از پنجره های یو پی وی سی

درصد و نوع اکسید تیتان بکار رفته در پروفیل های یو پی وی سی عاملی بسیار تعیین کننده در تغییر و یا عدم تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی میباشد. سعی شود از پروفیل های یو پی وی سی گرید A ساخت داخل استفاده گردد.

مواد یو پی وی سی به هرحال پلیمری و به عبارتی پلاستیکی می باشد و مواد پلاستیکی ذاتاً دچار تغییر شکل می گردند بخصوص که شیشه دوجداره سنگین می باشد.

برای رفع این عیب درداخل پروفیل از ورق گالوانیزه استفاده می گردد که بایستی حتماً ضخامت مناسب داشته باشد.متاسفانه برخی تولیدکنندگان این مورد را رعایت نمی کنند که مسلماً قیمت پایین تری نیز اعلام می شود ،در ابتدای امر مشتری به هیچ وجه این مشکل را متوجه نمی شود(البته اگربه مقطع پروفیل نگاه کردید و بر روی آن پیچی ندیدید مطمئن باشید داخل آن گالوانیزه کار نشده است)و در طولانی مدت عواقب آن دامن گیر او می شود.

از دیگر کارهایی که برای حل مشکل افتادگی می شود طراحی مناسب در و پنجره هاست.در و پنجره خارج از ابعاد استاندارد حتماً دچار افتادگی می شود.ضمناً لولاها و کیفیت آنها نیز بسیار مهم است


نمای ساختمان

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین