کد خبر: ۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ - 29 April 2017
تغییر رنگ پروفیل نامرغوب یکی از شایع ترین مشکلات این نوع پروفیل ها می‌باشد
تغییر رنگ پروفیل نامرغوب یکی از شایع ترین مشکلات این نوع پروفیل ها می‌باشدکه در صوررت بروز این مشکل کاری نمی‌توان انجام داد. مگر با رنگ دیگر که این نیز در محل پروژه کار دشوار و غیر استانداردی است و در نهایت نظر و کیفیت مورد نظر را تأمین نمی‌نماید. تغییر فرم پروفیل در دو حالت حادث می‌گردد.

در بکارگیری و استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی همانند سایر محصولات ممکن است شما با مشکلات، نکات و ابهاماتی برخورد کرده باشید که در اینجا به چندی از آنها پرداخته و راه حل هایی را به شما پیشنهاد می کنیم

در ابتدا شاید برای هر کدام از ما این سوال پیش آید که کارکرد پنجره upvc اساسا در چیست و ما در استفاده از این محصول بایستی بدنبال ایجاد چه تغییر شگرفی در محیط خود باشیم ؟

البته پاسخ این سؤال واضح است. ما در استفاده از پنجره دو جداره بدنبال دریافت و بهره گیری از برخی محسنات از قبیل عایق صوتی، کنترل آلودگی هوای محیط و جلوگیری از هدر رفتن انرژی می‌باشیم.

مشکلات پنجره یو پی وی سی

 

این آیتم‌ها کلی بوده و مشخصات فنی این محصول نیز ، هر یک می‌تواند از دلایل انتخاب ما باشد.

همچنین مطالبی مانند :

 تنوع حالات مختلف و یراق آلات پنجره upvc

 مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ رطوبت

 مقاومت بالا در برابر آتش

 استحکام و ایجاد امنیت در برابر سرقت

 مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی

و بسیاری از موارد دیگر که ما را به انتخاب و بکار گیری این محصول وا می‌دارد. در اینجا این سؤال پیش می آید که آیا پنجره دوجداره upvc قادر به مهار آلودگی صوتی و هوا می‌باشد و اگر جواب بله است تا چه میزان کارایی دارد؟

بله این محصول در برابر آلودگی محیطی و صوتی بسیار کارا بوده و در صورت تولید و نصب صحیح می‌تواند تا ۸۰% از آلودگی صوتی و محیطی بکاهد.

شاید یکی از اصلی‌ترین و حساس‌ترین مراحل انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی، انتخاب پروفیل مناسب می‌باشد و معمولا" افراد در برابر این مهم دچار مشکل می شوند.

پروفیل یو پی وی سی قسمت اعظم از متریال پنجره دو جداره upvcرا تشکیل داده و چنانچه از نوع نامرغوب آن استفاده شود، محصول نهایی دچار مشکلات دائم از قبیل تغییر رنگ پروفیل، تغییر فرم و یا شکستگی می‌گردد و تعویض و یا ترمیم آن امکان پذیر و مقرون به صرفه نمی‌باشد.

بنابراین در انتخاب پروفیل یو پی وی سی بایستی دقت لازم را به خرج دهیم تا بتوانیم از تمامی قابلیت و محسنات پنجره دوجداره برای مدت زمان نامحدود استفاده نماییم .

تغییر رنگ پروفیل نامرغوب یکی از شایع ترین مشکلات این نوع پروفیل ها می‌باشدکه در صوررت بروز این مشکل کاری نمی‌توان انجام داد. مگر با رنگ دیگر که این نیز در محل پروژه کار دشوار و غیر استانداردی است و در نهایت نظر و کیفیت مورد نظر را تأمین نمی‌نماید.

تغییر فرم پروفیل در دو حالت حادث می‌گردد. یا با استفاده از پروفیل نامرغوب و یا عدم استفاده از گالوانیزه داخل پروفیل، که در دو حالت پروفیل تغییر فرم داده قابل ترمیم نمی‌باشد.


ایران نماکار

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین