کد خبر: ۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ - 22 April 2017
پنجره دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد
برای پروفیل این نوع پنجره‌ها بعضی از کارخانه‌های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی اقدام به تولید کرده اندکه بسته به بضاعت فنی هر کارخانه دارای کیفیت‌های متفاوتی است . ولی می‌توان توصیه کرد که برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره بهتر است که از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد

به دنبال پیدایش پنجره دوجداره upvc ، پنجره سه جداره یو پی وی سی نیز طراحی گردید . ماهیت وجودی این نوع از پنجره‌ها همانطور که از نامش پیداست درصد صداگیری بیشتر می‌باشد.

البته این نوع از پنجره‌ها بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردد که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی می‌باشد .

البته در مواردی هم که ما نیاز به استفاده از پروفیل upvc با ضخامت بالاتری هستیم نیز استفاده می‌گردد.

نفاوت پنجره دوجداره با سه جداره

پنجره یو پی وی سی سه جداره دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا از شیشه دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم .

کارایی این پنجره‌ها در برخی مواقع چند برابر پنجره دو جداره upvc می‌باشد. برای استفاده از این پنجره حتماً بایستی محل کارشناسی دقیق شود تا بتوان بالاترین کارایی را از بکار گیری آن کسب کرد.



ایران نماکار

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین