کد خبر: ۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ - 25 April 2017
سابقا برای زیبایی بیشتر،پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد
چوب زمانی که در معرض باران قرار بگیرد خیلی سریع فاسد می شود و می تواند خطر امنیتی هم برای ساکنان به همراه داشته باشد. چوب در برابر نور خورشید متورم و از هم گسیخته می شود. ولی پنجره های دوجداره یو پی وی سی این مشکلات را ندارند.شما می توانید پنجره هایی به شکل چوب اما از جنس یو پی وی سی داشته باشید

پنجره های یو پی وی سی ترکیبی مطمئن از مقاومت،چشم انداز ظاهری و امنیت بوده و ظاهری زیبا را در خارج و داخل منزل شما بوجود می آورند.

سابقا برای زیبایی بیشتر،پنجره ها به طور سنتی از چوب استفاده می شد. اگر چه چوب ظاهری زیبا دارد ولی مشکلات فراوانی هم به همراه دارد.

پنجره های یو پی وی سی لمینیت با نمایی چوبی 

این امر با استفاده از تکنولوژی لمینیت در upvc امکان پذیر شده است.

پنجره های دوجداره یو پی وی سی در تابستان باعث می شوند گرمای بیرون به داخل منزل نفوذ نکرده و سبب گرم نشدن محیط داخل می شود و در زمستان هم باعث می شود تا گرما از محیط خانه خارج نگردد.

در پنجره های یو پی وی سی تنوع زیادی در شکل بازشو وجود دارد و هیچ محدودیتی از نظر شکل نداریم و افرادی که هزینه برایشان خیلی مهم می باشد پنجره یو پی وی سی انتخابی کارآمد محسوب می گردد.

اگر به دقت به نمای ساختمان های نوساز بنگریم مشاهده می کنیم که نمای چوبین پنجره ها امروزه با استفاده از پنجره های لمینیت upvc تأمین می گردد.

 

ایران نماکار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین