تعداد بازدید: ۱۹۸۳
کد خبر: ۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ - 14 April 2017
نگهداری و حمل و نقل hpl نکات بخصوصی دارد
با توجه به گسترش استفاده از نمای hpl در نمای ساختمان، دانستن نکات مربوط به این نوع نما بسیار حائز اهمیت است. یکی از نکات مهم در مورد نمای اچ پی ال ، دستورالعمل حمل و جا به جایی آن است. همچنین نگهداری این نوع از نمای ساختمان باید به گونه ای باشد که از هیچ نظر دچار آسیب نشود

اچ پی ال نما یکی از بهترین و پرکاربردترین نمای ساختمان است که کاربرد های فراوانی دارد. با توجه به گسترش استفاده از نمای hpl در نمای ساختمان، دانستن نکات مربوط به این نوع نما بسیار حائز اهمیت است. یکی از نکات مهم در مورد نمای اچ پی ال ، دستورالعمل حمل و جا به جایی آن است. همچنین نگهداری این نوع از نمای ساختمان باید به گونه ای باشد که از هیچ نظر دچار آسیب نشود.

در ادامه قصد داریم به نکاتی از این دست بپردازیم تا افرادی که با نمای hpl کار می کنند ، توجه بیشتر خود را به مسائل خمل و نگهداری آن به خرج دهند.

اچ پی ال و شرایط حمل و نگهداری

دستورالعمل حمل و جابه جایی نمای hpl

از قرارگیری اجسام خارجی بین صفحات، برخورد آنها با لبه های تیز و از لغزیدن و یا حرکت افقی صفحات بر روی یکدیگر اجتناب شود.

برای برداشتن صفحات از روی یکدیگر به صورت عمودی آنها را بلند کرده بعد جابجا نمایید و از کشیدن انها بر روی هم خودداری کنید. برای جابجایی پانلها با دستگاه از تسمه استفاده کنید.در محل اتصال تسمه با پانل از کارتن برای جلوگیری از آسیب به لبه های پانل استفاده کنید.

دستورالعمل نگهداری در انبار

پانل ها باید به صورت افقی و خوابیده نگهداری شوند.هرگز آنها را به صورت عمودی و یا به دیوار مگر برای زمانی کوتاه قرار ندهید.توجه داشته باشید زیر پانل ها باید کاملا صاف باشد تا از تاب برداشتن آنها جلوگیری شود.

پانل هاباید در یک مکان سرپوشیده خشک و پاکیزه ، دور از نور مستقیم آفتاب و باران انبار شوند. شرایط آب و هوایی در دو طرف پانل ها باید یکسان باشد. شرایط مناسب دمای 23 درجه سانتی گراد (+/-2درجه) و رطوبت 50درصد (+/-5درصد) می باشد. فیلم محافظ پانل ها بعد از نصب باید حذف شوند چون تابش نور خورشید باعث میشود فیلم به سطح پانل بچسبد.(پانل ها را قبل از نصب در معرض نور خورشید قرار ندهید).

 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین