تعداد بازدید: ۳۹۹۱
کد خبر: ۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 16 April 2017
روش های مختلفی برای نصب hpl وجود دارد
ورقهای H.P.L پوشش بسیار مناسبی برای نمای خارجی ساختمان ها میباشد و به علت مقاومت در برابر رطوبت ، حرارت و اسیدهای ضعیف با آرامش خاطر و اطمینان نسبت به دوام آن و ثابت ماندن خصوصیات فیزیکی و شیمیایی آن می توان از این محصول یعنی hpl نما با تنوع رنگی فراوان استفاده کرد

نمای خارجی نصب به روش خشک ساده ترین روش اجرای نمای HPL می باشد. ورق های HPL طبق ابعاد مورد نظر برش و توسط پرچ همرنگ ورق به زیر سازی متصل می گردد با توجه به اینکه سطح پشت ورق به زیر سازی متصل می گردد میبایست دو دریچه در قسمت پایین و بالا باز گذاشته شود تا هوا در پشت ورقها جریان داشته باشد که اگر این کار انجام نشود باعث تغییر شکل ورق خواهد شد.

وجود فضای خالی بین دیوار بنا و قطعه نصب شده عامل مهمی در کاهش عبور سرما وگرما به داخل ساختمان می باشد . به علاوه با افزودن جداره ایزولاسیون به فضا می توان نتایج بسیار بهتری از نظر عایق صوتی و حرارتی کسب نمود.

جلوگیری از تعریق از دیگر خواص نصب خشک است .

اچ پی ال و نصب در نمای ساختمان

نصب با اتصال قابل رویت

ورق های H.P.L طبق طرح در اندازه های مختلف بریده شده و توسط پیچ ها یا پرچ های مخصوص که در پوش هم رنگ نما دارد به زیر سازی محکم می گردد.این روش نصب قابلیت اجرا با ضخامت ورقهای 6 و 8 میلیمتر را دارا میباشد.ورق های H.P.L طبق طرح در اندازه های مختلف بریده شده و توسط پیچ ها یا پرچ های مخصوص که در پوش هم رنگ نما دارد به زیر سازی محکم می گردد.

ایراد های این روش نصب

1- تنطیم نبودن فارسیها

2- بریدن پرچها طی زمانی کوتاه ( پرچ در اتصال با آهن بمرور زمان سولفات کرده و پاره میشود )

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین