کد خبر: ۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ - 08 May 2017
روش نصب L و H در نمای آلومینیوم کامپوزیت نمای ساختمان بسیار پرکاربرد است.
آلومینیوم کامپوزیت یکی از بهترین انواع نمای ساختمان است یکی از روش هایی که در نصب آلومینیوم کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد ، روش L و روش H است. این روش به عنوان روش هایی برای نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت شناخته می شود و کاربرد و طرفداران زیادی دارد و بسیاری از نصاب نمای ساختمان از آن بهره می برند

یکی از مهمترین نماهای ساختمان ، نمای آلومینیوم کامپوزیت است که در ساختمان های مختلف به کار گرفته می شود. این نما باید به دقت و با روش مناسب خود نصب شود تا دوام و استحکام بیشتری داشته باشد. روش های مختلفی برای نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت وجود دارد.

یکی از روش هایی که در نصب آلومینیوم کامپوزیت مورد استفاده قرار می گیرد ، روش L و روش H است. این روش به عنوان روش هایی برای نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت شناخته می شود و کاربرد فراوانی دارد. همچنین این نوع از نصب آلومینیوم کامپوزیت نما ، ویژگی های خاص و منحصر بفرد دارد که باعث تمایل نصاب های نمای ساختمان به این روش می شود.


نمای آلومینیوم کامپوزیت و نصب به روش ال و اچ

روش (H و L) برای نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت :

روش L و H در نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت ، مانند روش فیکس یا ثابت بوده با این تفاوت که ورق‌ها کاست نخواهد شد و بلافاصله بعد از برش در پروفیل‌های مخصوص H شکل و L شکل قرار می‌گیرند.

این روش مزایای بسیار زیادی دارد . از مزایای این روش به سرعت اجرای بالا و تمیزی اجرا و هزینه کمتر می‌توان اشاره کرد. این مزایا البته در برخی از روش های دیگر نیز وجود دارد.

معایب این روش، عدم آب بندی ۱۰۰ درصد و همچنین عدم امکان تعویض پانل در صورتی که لازم به تعویض باشد و در صورتی که پانل‌ها به ابعاد بزرگ اجرا شود موجب تغییر شکل ورق و ایجاد سر و صدا در هنگام باد و بارندگی خواهد بود.

مشخص است که با توجه به شرایط مکانی و حتی زمانی باید روش نصب آلومینیوم کامپوزیت نما انتخاب شده و توسط نصاب حرفه ای به اجرا در بیاید.


نمای ساختمان با کامپوزیت



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین