تعداد بازدید: ۲۱۴۹
کد خبر: ۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶ - 12 May 2017
كاربرد آن در كنار ظاهرش آن را به يك ماده ي ايده آل برای نماي ساختمان تبديل كرده است.
اچ پي ال بهترين انتخاب براي استفاده ی عمودي و افقی (در نما هاي كلاسيك يا مدرن) است. به ما راحتي كاملي در طراحي مي دهد. به راحتي برش مي خورد و در قسمت ها عمودي و افقي حتي كنار هم يا به صورت شيرواني، قرار مي گيرد...

كاربرد آن در كنار ظاهرش آن را به يك ماده ي ايده آل برای نماي ساختمان تبديل كرده است. براي مثال براي پنجره هاي جلو آمده در نما، از آنجايي كه به آساني شكل داده مي شود و ميتوان اندازه و مكان آن را به راحتي تغيير داد، انتخاب عاقلانه ایست.

امکان انتخاب رنگ های زیاد، از دیگر مزایای اچ پی ال برای نمای ساختمان است که بسته به کاربرد میتواند سایه هایی چوبی یا غیر چوبی داشته باشد. بنابراین میتوان با الهام از طبیعت، شکلی چوبی و جنگلی به سازه داد یا آنرا به شکل مدرن و صنعتی طراحی کرد. همچنین دوام خوبی در برابر آب و رطوبت دارد و در مقابل ترک و شکستگی بسیار مقاوم است. به راحتی تمیز می شود بنابر این(به خصوص در شهر آلوده ای مانند تهران) لکه ها را به آسانی با شستن می توان از روی سازه پاک کرد.

حداقل بالای بیست سال قابلیت استفاده دارد و با هر سلیقه ای مطابق است. بنابراین شما با انتخاب نمای اچ پی ال خانه ای خواهید داشت زیبا، تمیز و بدون ترک یا شکستگی و مقاوم.

خانه ای که حداقل تابیست سال هربار که به آن وارد می شوید می توانید به نمای ظاهری آن افتخار کنید.

مزاياي مهم استفاده از نماي HPL

مزاياي مهم استفاده از نماي HPL

مزاياي مهم استفاده از نماي HPL



منبع:archiproducts.com

گروه ترجمه و بين الملل ایران نماکار


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین