کد خبر: ۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ - 20 May 2017
انعطاف پذيري در طراحي
در حال حاضر پنجره هاي آلومينيومي به صورت يك عايق حرارتي و صوتي عالي عمل مي كنند و يكي از بهترين انتخاب ها در اين زمينه هستند. و حتي در اين زمنيه از پي وي سي و چوب هم پيشي مي گيرند. اين نوع قاب ها مصرف انرژي را تا 60 درصد كاهش مي دهند.

شش برتري در و پنجره آلومينيومی

1-عملكرد حرارتي: در حال حاضر پنجره هاي آلومينيومي به صورت يك عايق حرارتي و صوتي عالي عمل مي كنند و يكي از بهترين انتخاب ها در اين زمينه هستند. و حتي در اين زمنيه از پي وي سي و چوب هم پيشي مي گيرند. اين نوع قاب ها مصرف انرژي را تا 60 درصد كاهش مي دهند.

شش برتري در و پنجره آلومينيومی

2-دوام و استحكام: به دليل مقاومت در برابر خوردگي و شرايط آب و هوايي، هزينه نگهداري آنها تقريبا صفر است و در طول زمان دچار خم شدگي و باد كرده گي نمي شوند.

شش برتري در و پنجره آلومينيومی

3-به صرفه بودن: در مقايسه با ديگر فريم ها براي در و پنجره، به ميزان قابل توجهي ارزان تر است. آلومينيوم 3 برابر محكم تر از پي وي سي و 4.3 برابر محكم تر از چوب است. بنابراين يك گزينه قابل اعتماد و مقرون به صرفه براي قاب پنجره هاست.

4-انعطاف پذيري در طراحي: با توجه به خاصيت انعطاف پذيري و ضربه پذيري فلزات،‌ اين نوع قاب در زمينه شكل دهي و طراحي بسيار مناسب است.

شش برتري در و پنجره آلومينيومی

5- پس ازنصب: بعد از كار گذاشتن اين نوع در و پنجره ها، باز هم مزاياي آن ادامه ميابد. اين نوع قاب ها در رنگ هاي متنوعي عرضه مي شوند كه با هر دكوراسيوني هماهنگ است. همچنين از آنجايي كه با پوشش پودري عرضه مي شوند نيازي به رنگ زني دوباره ندارند.

6-قابل بازيافت بودن: از آنجايي كه الومينيوم سازگار با محيط زيست است، نسبت به انواع ديگر قاب قابليت بازيافت بالاتري دارد. همچنين براي بازيافت آن تنها به پنج درصد به انرژي توليد اوليه نياز است.


منبع : imperial aluminium





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین