تعداد بازدید: ۲۵۳۹
کد خبر: ۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ - 07 June 2017
نکته حائز اهمیت دیگر این است که این متریال نمای ساختمان باید ظاهری زیبا داشته باشند
دردنیای امروز تعداد بسیار زیادی متریال نمای ساختمان از جنس ها و رنگ های مختلف وجود دارد اما متاسفانه هر کدام به دلیل داشتن معایب خاص خود ، ایده آل نیستند . یکی از این معایب وزن این متریال است زیرا موادی که در نمای ساختمان استفاده می شوند ترجیحا باید وزن کمی داشته باشند .

همچنین تا حد امکان نباید به تغییرات آب و هوایی عکس العمل نشان دهند زیرا در هر محیطی به طبع در روزهای مختلف سال ، آب و هوای مختلفی هم حکم فرمای می کند .

نکته حائز اهمیت دیگر این است که این متریال نمای ساختمان باید ظاهری زیبا داشته باشند تا بتوانند فضای اطراف خود را دلچسب تر کنند . اگر از این متریال بخواهیم در نمای خارجی ساختمان ها استفاده کنیم حتما باید با دوام باشند ، نگهداری آنها پر هزینه نباشد ، نصب و استقرار آن ها مشکل نباشد ، وزن زیادی نداشته باشند و نمای ساختمان را خوب جلوه دهند .

با توجه به این موارد ، در دنیای امروز که تنوع در متریال نمای ساختمان بسیار زیاد است ، تصور می شودپیدا کردن متریالی که همه ی این خصوصیات را دارا باشد کار آسانی ست اما با کمی تحقیق و بررسی می توان دریافت که اینطور نیست و تنها تعداد کمی از متریال اینگونه هستند . یکی از این موارد ورقه های نازک HPL می باشد که تمامی این ویژگی ها را داراست . ورقه های HPL در رکوراسیون داخلی و نمای خارجی استفاده می شوند و عاری از هرگونه عیب و ایراد هستند.





نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین