کد خبر: ۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ - 08 June 2017
ویژگی های بالقوه آلومینیوم کامپوزیت
ایمنی در مقابل آتش : آلومینیوم کامپوزیت در مقابل آتش مقاوم است و آتش نمیگیرد از این رو به عنوان ماده غیر قابل احتراق در ساختمان سازی کاربرد دارد . آلیاژهای آلومینیوم در دمای ۶۵۰ درجه سانتی گراد ذوب می شوند بدون آنکه گازهای خطرناک تولید کنند .

۱. با دوام بودن : در صنعت ساختمان سازی در واقع از آلیاژ آلومینیوم استفاده میشود . این آلیاژ مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد و در رابطه با انتقال هوای سرد و گرم از خود عملا نارسانا عمل میکند . اشعه UV را از خود عبور نمیدهد و در طول عمر خود بهترین کارایی را از خود نشان می دهد .

ورق کامپوزیت نمای ساختمان

۲. طراحی انعطاف پذیر : به دلیل کاربردهای گسترده ای که آلومینیوم کامپوزیت در صنعت دارد ، باید  خاصیت شکل پذیری قوی داشته باشد تا طراحان بتوانند آن را به شکل های دلخواه خود دربیاورند . محصولات ساخته شده از آلومینیوم کامپوزیت می توانند به شکل های تخت و صاف و یا حتی خمیده تهیه شوند

۳. بازتاب پذیری : این ویژگی منحصربفرد آلومینیوم کامپوزیت باعث شده است تا فلزی کارامد باشد .

ورق کامپوزیت نمای ساختمان

۴. ایمنی در مقابل آتش : آلومینیوم کامپوزیت در مقابل آتش مقاوم است و آتش نمیگیرد از این رو به عنوان ماده غیر قابل احتراق در ساختمان سازی کاربرد دارد . آلیاژهای آلومینیوم در دمای ۶۵۰ درجه سانتی گراد ذوب می شوند بدون آنکه گازهای خطرناک تولید کنند .


خبرهای مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین