کد خبر: ۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ - 10 June 2017
از قدیم چوب اولین ماده ی مورد استفاده برای ساخت پنجره بوده است .
با توجه به ویژگی هایی که انواع مختلف چوب ها دارند می توان از آن ها برای ساخت پنجره هایی در ابعاد و شکل های مختلف استفاده کرد و حتی لبه ها یا درزهای پنجره یا حتی سطح هر قسمت را با اسپری رنگی رنگ کرد .

از قدیم چوب اولین ماده ی مورد استفاده برای ساخت پنجره بوده است . استفاده از چوب برای پنجره می تواند تداعی فضایی طبیعی باشد و راحتی و شیک بودن را با خود به همراه آورد به همین دلیل این نوع پنجره ها بین مردم محبوبیت خاصی دارند.

پنجره های چوبی کمی گران تر و حساس تر از پنجره های PVC هستند ولی از نظر عایق بودن در برابر گرما و صدا با آن ها برابری می کنند . ثبات و دوامی که چوب دارد باعث می شود تا بتوان از آن برای ساخت پنجره با طول و عرض زیاد استفاده کرد ، همانند UPVC .

پنجره نمای دوجداره چوبی

با توجه به ویژگی هایی که انواع مختلف چوب ها دارند می توان از آن ها برای ساخت پنجره هایی در ابعاد و شکل های مختلف استفاده کرد و حتی لبه ها یا درزهای پنجره یا حتی سطح هر قسمت را با اسپری رنگی رنگ کرد . برای اینکه پنجره بتواند به خوبی عایق حرارتی و صدا باشد ، ضخامت لایه چوب بسیار اهمیت دارد

پنجره نمای دوجداره چوبی

آن هایی که ضخامت کافی دارند می توانند ساختاری محکم و با دوام را ارایه دهند . پنجره های چوبی بسته به ضخامتی که دارند به سه دسته تقسیم می شوند .




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین