کد خبر: ۵۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ - 21 June 2017
ورق الومینیوم کامپوزیت الوباند
شرکت Alubond U.S.A یک برند ثبت شده آمریکایی در حوزه فناوری های ساختمانی آمریکایی است که در راکفورد ایلینوی واقع شده و نمایندگی هایی در اروپا ، خاورمیانه و هند دارد و در حال گسترش آن در روسیه ، عربستان سعودی و سری لانکا می باشد . از آنجا که این کمپانی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان صفحات فلزی کامپوزیت است

Alubond U.S.A یکی از بهترین تولید کننده های آلومینیوم کامپوزیت

قطعات کامپوزیت فلزی که این شرکت تولید می کند از دو پوشش فلزی مانند آلومینیوم ، فولاد ضدزنگ ، مس ، روی و تیتانیوم تشکیل شده اند که در دو طرف مواد میانی و ضدحریق قرار میگیرند و آن ها را به طور کامل در بر دارند . همچنین این کمپانی در ایجاد موادی که با محیط زیست سازگار باشند بسیار نوآور و خلاق عمل کرده است .

Alubond U.S.A یکی از بهترین تولید کننده های آلومینیوم کامپوزیت

شرکت Alubond U.S.A یک برند ثبت شده آمریکایی در حوزه فناوری های ساختمانی آمریکایی است که در راکفورد ایلینوی واقع شده و نمایندگی هایی در اروپا ، خاورمیانه و هند دارد و در حال گسترش آن در روسیه ، عربستان سعودی و سری لانکا می باشد . از آنجا که این کمپانی یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان صفحات فلزی کامپوزیت است ، آینده ای پایدار برای او رقم خواهد خورد و به همین دلیل است که آن را بزرگ ترین تولید کننده صفحات آلومینیوم کامپوزیت در جهان می نامند .

در سال ۲۰۱۱ حجم تولید این کمپانی با داشتن ۱۰ خط تولید ، ۱۱ میلیون متر مربع بوده است .

جزییات قطعات تولیدی :

۱. عرض استاندارد : ۱۲۵۰ میلی متر ( البته در عرض های ۱۰۰۰ میلی متر ، ۱۲۵۰ میلی متر و ۱۵۰۰ میلی متر امکان تولید وجود دارد )

۲. طول استاندارد : ۳۲۰۰ میلی متر و ۴۰۰۰ میلی متر که تا ۱۱۰۰۰ میلی متر هم قابل سفارش هستند

۳. ضخامت : ۳ میلی متر ، ۴ میلی متر ، ۵ میلی متر

۴. ضخامت لایه پوششی : ۰.۳ میلی متر تا ۰.۵ میلی متر


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین