تعداد بازدید: ۶۰۸۷
کد خبر: ۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ - 08 July 2017
بازار مسکن و به تبع آن بازار نمای ساختمان به سمت رونق پیش می رود
خارج شدن بازار مسکن از رکود ، باعث تحرک در بخش های مختلف ساختمانی از جمله نمای ساختمان خواهد شد. در واقع موضوع نمای ساختمان خود از جمله مواردی است که مشاغل بسیار زیادی را در زیرمجموعه خود قرار داده و خروج از این بخش به معنای تحرک بخش وسیعی از مشاغل خواهد بود.

مدت زیادی است که ساخت و ساز مسکن و به طبع آن کار نمای ساختمان با رکود فزاینده ای مواجه شده است . این رکود چندان عمیق و مساله ساز است که علاوه بر ساخت و ساز تمامی مشاغل مرتبط با نمای ساختمان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. از این رو پرداختن به این موضوع بسیار مهم و حیاتی به نظر می رسد.

به گزارش ایران نماکار ، دولت توانسته با بهره گیری از نیروهای زبده اقتصادی تمامی تلاش خود را برای خارج کردن بازار مسکن و به ویژه بازار ساخت و ساز از رکود ، به کار گیرد. آنچه که در ماه های اخیر به وقوع پیوسته است ، نشان دهنده حرکت بخش مسکن به سمت خروج از رکود می باشد.

خارج شدن بازار مسکن از رکود ، باعث تحرک در بخش های مختلف ساختمانی از جمله نمای ساختمان خواهد شد. در واقع موضوع نمای ساختمان خود از جمله مواردی است که مشاغل بسیار زیادی را در زیرمجموعه خود قرار داده و خروج از این بخش به معنای تحرک بخش وسیعی از مشاغل خواهد بود.

پیش به سمت رونق بازار مسکن

به گزارش خبرنگار ایران نماکار ، شاخص های جدید در بازار مسکن ، نشان دهنده بازگشت رونق به این بازار یخ زده است. این شاخص ها بازگشت دوباره سازندگان مسکن را به چرخه بازار مسکن نشان می دهند که خبری بسیار مهم و تاثیر گذار است.

بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان ایران نماکار نشان می دهد ، شیب رشد منفی سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز مسکن در دو سال گذشته ، حالا به شیب مثبت تبدیل شده است و می توان امیدوار بود که تا پایان سال 96 شاهد رونق فزاینده در بازار مسکن باشیم. البته افزایش صدور پروانه های ساخت خود گواهی بر این مدعاست چرا که افزایش پروانه ساخت و ساز نسبت به سال گذشته به شدت رشد داشته است.

با توجه به اخبار مناسب در زمینه رونق بازار مسکن و ساخت و ساز ، اهمیت برنامه ریزی روی نمای ساختمان بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد. در دوره رونق ، نقش نمای ساختمان در تصمیم به خرید یک آپارتمان افزایش پیدا خواهد کرد که همین موضوع نشان دهنده نیاز به افزایش اطلاعات در مورد انواع نمای ساختمان و نحوه پیاده سازی آن خواهد بود.




نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین