تعداد بازدید: ۴۸۵۶
کد خبر: ۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۱ - 17 July 2017
رکود ضربه سنگینی به نمای ساختمان زده است
درست که وضعیت بازار مسکن مساعد نیست و ساخت و ساز با کندی و سختی انجام می شود ، اما سازندگان ساختمان باید با در نظر گرفتن شرایط بعد از ساخت ، خود را مهیای فروش نمایند. نبود کیفیت در مصالح به کار رفته در نمای ساختمان و همچنین زیبا نبودن طراحی یک نما ، می تواند ضربه اساسی به میزان استقبال از خرید یک ساختمان بزند.

ساختمان رکود یکی از تشبیهات عجیب در مورد رکود است. رکود در اقتصاد ایران به معضلی بزرگ بدل شده و عنان را از دست دولتمردان ربوده است. اما رکود در ساختمان و ساختمان رکود ، مشکلات عدیده ای را برای کل اقتصاد ایران فراهم ساخته و به نوعی باعث فلج شدن بخش مهمی از اقتصاد ایران شده است.

رکود در بازار مسکن نه تنها خود خرید و فروش ملک را با مشکل مواجه ساخته ، بلکه مشکلات را به حوزه ساخت و ساز و مشاغل مرتبط با ساخت و ساز مسکن نیز کشانده است. همین موضوع بحرانی تر شدن اوضاع مسکن را بیشتر جلوه گر می کند.

یکی از مهمترین موارد مرتبط با حوزه مسکن که تحت تاثیر رکود بی سابقه مسکن در سال های اخیر قرار گرفته است ، نمای ساختمان می باشد. رکود باعث ریزش نمای زیبای ساختمان شد و مشاغل زیادی را با مشکلات فراوان مواجه ساخت. نمای ساختمان که ارتباط دو سویه با روند ساخت و ساز در کشور دارد ، امروزه با سردی مواجه شده و رونق گذشته را نداشته است

نمای ساختمان رکود!

به گزارش خبرنگار ایران نماکار ، رکود در بازار نمای ساختمان ، باعث شده تا از کیفیت نما ها نیز کاسته شود. این موضوع به سادگی باعث زشت تر شدن و بی کیفیت تر شدن نمای ساختمان گشته که چند سال دیگر این مشکلات بروز خواهند کرد.

نمای خارجی ساختمان همچون نمای داخلی و دکوراسیون داخلی ، در دید خریدار تاثیر گذار است. نبود کیفیت در مصالح به کار رفته در نمای ساختمان و همچنین زیبا نبودن طراحی یک نما ، می تواند ضربه اساسی به میزان استقبال از خرید یک ساختمان بزند.

درست که وضعیت بازار مسکن مساعد نیست و ساخت و ساز با کندی و سختی انجام می شود ، اما سازندگان ساختمان باید با در نظر گرفتن شرایط بعد از ساخت ، خود را مهیای فروش نمایند. به همین منظور است که تاکید می شود در وضعیتی که ساختمان رکود جلوی پیشرفت بازار مسکن را گرفته است ، با استفاده از نمای حرفه ای و مناسب در ساختمان ، مشکلات رکود فروش مسکن را به طور کامل از بین ببریم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین