تعداد بازدید: ۴۱۷۷
کد خبر: ۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ - 25 July 2017
یکی از نمونه های خوب برای ترکیب متریال و کاربرد آن برای توسعه در محله های قدیمی این سازه است.
زیبایی و شیکی نما های اچ پی ال آن را امروزه به یکی از متریال های مورد استفاده ی طراحان به خصوص در نماهای شهری تبدیل کرده است.شیشه های زیبا و تاثیر گذار با پنجره های بزرگ اینبار با اچ پی ال ترکیب شده تا ظرافت و خلاقیت را در معماری مدرن امروز به نمایش بگذارد.

زیبایی و شیکی نما های اچ پی ال آن را امروزه به یکی از متریال های مورد استفاده ی طراحان به خصوص در نماهای شهری تبدیل کرده است.

طراحی نمای عظیم یک گالری با صفحات اچ پی ال

این سازه که دو خیابان را در محله پر رفت و آمد Mayfair لندن به هم متصل خواهد کرد یکی از نمونه های بارز کاربرد نمای اچ پی ال در فضاهای شهری و توسعه یافته است. این محله یکی از محله های پر تراکم و قدیمی لندن است که در حال توسعه و بازسازی است.

طراحی نمای عظیم یک گالری با صفحات اچ پی ال

شیشه های زیبا و تاثیر گذار با پنجره های بزرگ اینبار با اچ پی ال ترکیب شده تا ظرافت و خلاقیت را در معماری مدرن امروز به نمایش بگذارد.

یکی از نمونه های خوب برای ترکیب متریال و کاربرد آن برای توسعه در محله های قدیمی این سازه است.

طراحی این بنا که توسط ریچارد راجزر صورت گرفته، حدود ۳۰۰ میلیون پوند هزینه در بر دارد و شامل ۴۲ واحد آپارتمانی مسکونی، یک رستوران و یک مغازه است. البته فضای زیادی از آن که در قسمت عبور و مرور قرار دارد به یک گالری هنری تبدیل خواهد شد. این پروژه در سال ۲۰۱۳ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

طراحی نمای عظیم یک گالری با صفحات اچ پی ال

البته این طرح با مخالفت هنرمندان محلی و خروده فروشی ها مواجه بوده چرا که حس می کنند با توسعه این ناحیه علاوه بر بالا رفتن اجاره ها باعث کاهش درآمد آنان نیز می شود.

استودیو طراحی ریچارد راجزر که Rogers Stirk Harbour + Partners  نام دارد یکی از شناخته شده ترین و پر افتخار ترین استودیو های طراحی جهان است که آثاری چون فرودگاه ۵ لندن، سنترال پارک تایوان و برج های جهانی سیدنی را در کارنامه ی خود دارد.ِ راجزر ۸۳ ساله در صدد است این بنا که Burlington Gate نام دراد را نیز به فهرست آثار بی نظیر خود اضافه کند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین