تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین با گسترش سریع اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی، به سرعت در حال توسعه و بدست آوردن جایگاهی ویژه در عرصه تبلیغات و بازاریابی می باشد و هر روز سهم بیشتری از تبلیغات و بازاریابی را نسبت به رسانه هایی چون تلویزیون، روزنامه، مجلات و دیگر رسانه های سنتی به خود اختصاص می دهد. تبلیغات اینترنتی در رسانه های دیجیتال نسبت به سایر تبلیغات در دیگر رسانه ها دارای مزایای گوناگونی است ولی مهمترین این مزیت ها، تعاملی بودن و ارتباط دوطرفه مخاطب و تبلیغ دهنده می باشد.
تبلیغات در رسانه هائی همچون تلویزیون و روزنامه بصورت یکطرفه به مخاطب عرضه می شود و هیچ گونه بازخوردی از آمار مخاطبین و یا نظرات ایشان وجود ندارد ، حال آنکه در اینترنت و رسانه های دیجیتال این ارتباط دوطرفه بوده و امکان پایش و مونیتورینگ تبلیغات و مخاطبین نیز بصورت درلحظه Realtime در دسترس تبلیغ دهنده می باشد.
حضور فعالان بخش تولید و بازرگانی در محیط دیجیتال و بصورت آنلاین، امروزه از اهمیت بسزائی برخوردار شده، چرا که علاوه بر کمپین های تبلیغاتی تحت وب، امکانات خاص اینترنت و تکمیل کمپین های سنتی با استفاده از امکانات قابل دستیابی در فضای دیجیتال و اینترنت می تواند تاثیر فوق العاده ای بر فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی شرکتها داشته باشد امید است شما نیز همچون سایر مدیران موفق که به امر تبلیغات موثر اهمیت به سزائی می دهند، با حضور در محیط تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، شاهد توسعه و شکوفائی هرچه بیشتر سازمان خود باشید.
کمپین های تبلیغات آنلاین ایران نماکار
ایران نماکار با حضور موفق در حوزه ساختمان و مخصوصا به صورت متمرکز در چارچوب نمای ساختمان ، پیشروترین مجموعه ارائه و نشر تبلیغات در محیط نمای ساختمان بوده و یکی از موفق ترین مجموعه های ایجاد محتوای content provider درایران می باشیم. تبلیغات آنلاین و ارائه کمپین های تبلیغاتی با استفاده از اینترنت و بستر های دیجیتال و نمایش تبلیغات اینترنتی در محلی که مخاطبین شما حضور دارند و همچنین بازاریابی در محیط دیجیتال با استفاده از ابزارهای مختلف مانند بازاریابی محتوایی content marketing نظر سنجی ها و پیمایش های اینترنتی poll and survey و شبکه های اجتماعی social networks و ارائه بسته های کامل آمیزه بازاریابی marketing communication برای رسیدن به اهداف سازمان و یا کسب و کار شما، کاری است که در انجام آن ایران نماکار مهارت و تجربه دارد.
تبلیغات در ایران نماکار | بنرهای تبلیغاتی و پایش تبلیغات در ایران نماکار
ایران نماکار، به عنوان رسانه ای تعاملی و ارائه اطلاعات و خدمات مختلف در محیط های ارتباطی جدید و همکاری مستمر و پایدار با سازمان های معتبر و پیشرو، فرصت جدیدی برای تعامل میان مخاطبین و ارائه کنندگان اطلاعات و خدمات، و توسعه توانائی های آنان به وجود آورده است.
تعرفه تبلیغات ماهیانه ایران نماکار ( اعتبار تا پایان اسفند 1400)
تعرفه تبلیغات در صفحه نخست |
||
مکان تبلیغ |
ابعاد بنر( پیکسل ) |
یک ماه(قیمت ها به تومان میباشد) |
لوگو |
60*470 |
1.000.000 |
ستون چپ |
240*120 |
500.000 |
بالای یادداشت |
125*300 |
500.000 |
پائین یادداشت |
125*300 |
500.000 |
بالای مصاحبه |
125*300 |
500.000 |
پائین مصاحبه |
125*300 |
500.000 |
بالای نظرسنجی |
100*300 |
400.000 |
پائین نظرسنجی |
100*300 |
400.000 |
پائین آخرین اخبار |
200*300 |
700.000 |
پائین پیشخوان روزنامه |
200*300 |
700.000 |
پائین تب ترین ها |
100*300 |
350.000 |
پائین گزارش تصویری |
100*300 |
350.000 |
پائین پرطرفدارترین |
100*300 |
350.000 |
تعرفه سرویس مجزا ( انواع نمای ساختمان ) |
||
مکان تبلیغ |
ابعاد بنر( پیکسل ) |
یک ماه |
لوگو |
60*470 |
800.000 |
ستون چپ |
240*120 |
400.000 |
بالای یادداشت |
125*300 |
350.000 |
پائین یادداشت |
125*300 |
350.000 |
پائین مصاحبه |
125*300 |
400.000 |
بالای نظرسنجی |
100*300 |
300.000 |
پائین نظرسنجی |
100*300 |
300.000 |
پائین آخرین اخبار |
200*300 |
500.000 |
پائین پیشخوان روزنامه |
200*300 |
500.000 |
پائین تب ترین ها |
100*300 |
250.000 |
پائین گزارش تصویری |
100*300 |
250.000 |
پائین پرطرفدارترین |
100*300 |
250.000 |
صفحات خبر سرویس( انواع نمای ساختمان ) |
||
مکان تبلیغ |
ابعاد بنر( پیکسل ) |
یک ماه |
لوگو |
60*470 |
800.000 |
ستون راست |
200*130 |
500.000 |
پائین تب ترین ها |
100*300 |
300.000 |
پائین پرطرفدارترین |
100*300 |
300.000 |
بخش نیازمندیها |
به صورت متنی |
50000 |
بخش تبلیغات |
169*112 |
100.000 |
انتهای متن خبر |
60*780 |
700.000 |
تعرفه تبلیغات در صفحات داخلی |
||
مکان تبلیغ |
ابعاد بنر( پیکسل ) |
یک ماه |
لوگو |
60*470 |
700.000 |
ستون راست |
200*130 |
400.000 |
بالای آخرین اخبار |
100*300 |
300.000 |
پائین آخرین اخبار |
200*300 |
300.000 |
پائین تب ترین ها |
100*300 |
250.000 |
پائین پرطرفدارترین |
200*300 |
250.000 |
تعرفه تبلیغات در نسخه موبایل |
||
مکان تبلیغ |
ابعاد بنر( پیکسل ) |
یک ماه |
بالای هدر |
60*468 |
3.000.000 |
پائین هدر |
60*468 |
3.000.000 |
روی صفحه |
60*468 |
5.000.000 |
تعرفه تبلیغات به صورت رپورتاژ |
||
صفحه نخست و صفحه سرویس |
(1 مطلب – ویژه) |
300.000 |
واحد تبلیغات ایران نماکار
|
|
به ازای 3 ماه 10درصد تخفیف | به ازای 6 ماه 25درصد تخفیف | به ازای 12 ماه 35درصد تخفیف
نکات مهم/ ضوابط و استاندارد بنرها
فرمت فایلهای تبلیغات میتواند GIF، PNG و JPG باشد.
حجم فایلهای تبلیغاتی نباید از 50 کیلوبایت بیشتر باشد.
بنرهای سایت ایران نماکار باید به لحاظ گرافیکی، طراحی مطلوب و حرفه ای داشته باشند.
تصویر تبلیغ و همچنین سایتی که به آن لینک داده میشود مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد.
آگهی ها برای گوگل و موتورهای جستجو، بهینه سازی / SEO می شوند.
در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط نهادهای ناظر (نهاد قضایی، انتظامی یا وزرات ارشاد) نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت ایران نماکار حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهدهی آگهیدهنده خواهد بود.
درصورتی که نوع محتوای سایتی که متن به آن لینک شده است تغییر کند، و یا کاربران به صفحه دیگری هدایت شوند، لینک مربوطه حذف خواهد شد و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.
ویژگی های رپورتاژ آگهی در ایران نماکار چیست ؟ / Reportage Ads
آگهی رپورتاژ یا پست تبلیغاتی معمولاً تبلیغاتی است که به صورت خبر یا گزارش منتشر می شود، بنابراین باعث توجه بیشتر مخاطبان خواهد شد و همچنین به دلیل اینکه رپروتاژ ها در سایتی معتبر منتشر شده، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت. علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان، رپورتاژ خبری یا رویداد خبری از نظر ارتقاء رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است، دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغات دهنده لینک می شود.
همانطور که گفته شد یکی خدماتی که برای مجموعه های دارای وبسایت اینترنتی می توان انجام داد این است که، در محتوایرپرتاژ اگهی چند کلمه کلیدی از متن رپورتاز به صورت مستقیم به سایت شما لینک می شود، که این کار باعث خواهد شد سئو کلمات کلیدی سایت شما بهتر شود. بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد.
تبلیغ ریپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که زمان محدودی ندارد، یعنی همیشه در سایتها باقی می ماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو سایت بیشتر خواهد بود و در واقع بهترین راه سئو خواهد بود.
با توجه به اعتماد کاربران، سئو و بازدید بالا، اگر می خواهید تبلیغاتی هدفمند و پر بازده برای کالا، خدمات و یا کسب و کار خود داشته باشید تبلیغات رپورتاژ در سایت ایران نماکار یکی از موثرترین روش ها می باشد.
بازدید صفحه ماهیانه به صورت مستمر و کاملا کاربردی | درج مطلب اختصاصی با لینک ویژه به سایت شرکت مربوطه
حداکثر 30 عکس در هر مطلب | حداکثر 900 کلمه | انتشار آگهی در ساعات پر بازدید سایت | نمایش 24 ساعت در صفحه اول سایت
ایندکس سریع صفحه و لینک ها در گوگل | انتشار در اولین سامانه نمای ساختمان | ماندگاری دائمی در سایت با یکبار پرداخت
ایران نماکار | سامانه نمای ساختمان و نماکاران کشور