تعداد بازدید: ۱۱۶۹۱
کد خبر: ۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷ - 28 July 2017
تعرفه تبلیغات در ایران نماکار
تبلیغات در ایران نماکار | بنرهای تبلیغاتی و پایش تبلیغات در ایران نماکار

تبلیغات اینترنتی و بازاریابی آنلاین با گسترش سریع اینترنت و شبکه های اطلاع رسانی، به سرعت در حال توسعه و بدست آوردن جایگاهی ویژه در عرصه تبلیغات و بازاریابی می باشد و هر روز سهم بیشتری از تبلیغات و بازاریابی را نسبت به رسانه هایی چون تلویزیون، روزنامه، مجلات و دیگر رسانه های سنتی به خود اختصاص می دهد. تبلیغات اینترنتی در رسانه های دیجیتال نسبت به سایر تبلیغات در دیگر رسانه ها دارای مزایای گوناگونی است ولی مهمترین این مزیت ها، تعاملی بودن و ارتباط دوطرفه مخاطب و تبلیغ دهنده می باشد.

 

تبلیغات در رسانه هائی همچون تلویزیون و روزنامه بصورت یکطرفه به مخاطب عرضه می شود و هیچ گونه بازخوردی از آمار مخاطبین و یا نظرات ایشان وجود ندارد ، حال آنکه در اینترنت و رسانه های دیجیتال این ارتباط دوطرفه بوده و امکان پایش و مونیتورینگ تبلیغات و مخاطبین نیز بصورت درلحظه Realtime در دسترس تبلیغ دهنده می باشد.

 

حضور فعالان بخش تولید و بازرگانی در محیط دیجیتال و بصورت آنلاین، امروزه از اهمیت بسزائی برخوردار شده، چرا که علاوه بر کمپین های تبلیغاتی تحت وب، امکانات خاص اینترنت و تکمیل کمپین های سنتی با استفاده از امکانات قابل دستیابی در فضای دیجیتال و اینترنت می تواند تاثیر فوق العاده ای بر فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی شرکتها داشته باشد امید است شما نیز همچون سایر مدیران موفق که به امر تبلیغات موثر اهمیت به سزائی می دهند، با حضور در محیط تبلیغات و بازاریابی اینترنتی، شاهد توسعه و شکوفائی هرچه بیشتر سازمان خود باشید.

 

کمپین های تبلیغات آنلاین ایران نماکار

ایران نماکار با حضور موفق در حوزه ساختمان و مخصوصا به صورت متمرکز در چارچوب نمای ساختمان ، پیشروترین مجموعه ارائه و نشر تبلیغات در محیط نمای ساختمان بوده و یکی از موفق ترین مجموعه های ایجاد محتوای content provider درایران می باشیم. تبلیغات آنلاین و ارائه کمپین های تبلیغاتی با استفاده از اینترنت و بستر های دیجیتال و نمایش تبلیغات اینترنتی در محلی که مخاطبین شما حضور دارند و همچنین بازاریابی در محیط دیجیتال با استفاده از ابزارهای مختلف مانند بازاریابی محتوایی content marketing نظر سنجی ها و پیمایش های اینترنتی poll and survey و شبکه های اجتماعی social networks و ارائه بسته های کامل آمیزه بازاریابی marketing communication برای رسیدن به اهداف سازمان و یا کسب و کار شما، کاری است که در انجام آن ایران نماکار مهارت و تجربه دارد.

 

تبلیغات در ایران نماکار | بنرهای تبلیغاتی و پایش تبلیغات در ایران نماکار

ایران نماکار، به عنوان رسانه ای تعاملی و ارائه اطلاعات و خدمات مختلف در محیط های ارتباطی جدید و همکاری مستمر و پایدار با سازمان های معتبر و پیشرو، فرصت جدیدی برای تعامل میان مخاطبین و ارائه کنندگان اطلاعات و خدمات، و توسعه توانائی های آنان به وجود آورده است.

تعرفه تبلیغات ماهیانه ایران نماکار ( اعتبار تا پایان اسفند 1400)

 

 

تعرفه تبلیغات در صفحه نخست

 

مکان تبلیغ

ابعاد بنر( پیکسل )

یک ماه(قیمت ها به تومان میباشد)

لوگو

60*470

1.000.000

ستون چپ

240*120

500.000

بالای یادداشت

125*300

500.000

پائین یادداشت

125*300

500.000

بالای مصاحبه

125*300

500.000

پائین مصاحبه

125*300

500.000

بالای نظرسنجی

100*300

400.000

پائین نظرسنجی

100*300

400.000

پائین آخرین اخبار

200*300

700.000

پائین پیشخوان روزنامه

200*300

700.000

پائین تب ترین ها

100*300

350.000

پائین گزارش تصویری

100*300

350.000

پائین پرطرفدارترین

100*300

350.000

 

تعرفه سرویس مجزا ( انواع نمای ساختمان )

 

مکان تبلیغ

ابعاد بنر( پیکسل )

یک ماه

لوگو

60*470

800.000

ستون چپ

240*120

400.000

بالای یادداشت

125*300

350.000

پائین یادداشت

125*300

350.000

پائین مصاحبه

125*300

400.000

بالای نظرسنجی

100*300

300.000

پائین نظرسنجی

100*300

300.000

پائین آخرین اخبار

200*300

500.000

پائین پیشخوان روزنامه

200*300

500.000

پائین تب ترین ها

100*300

250.000

پائین گزارش تصویری

100*300

250.000

پائین پرطرفدارترین

100*300

250.000

 

صفحات خبر سرویس( انواع نمای ساختمان )

 

مکان تبلیغ

ابعاد بنر( پیکسل )

یک ماه

لوگو

60*470

800.000

ستون راست

200*130

500.000

پائین تب ترین ها

100*300

300.000

پائین پرطرفدارترین

100*300

300.000

بخش نیازمندیها

به صورت متنی

50000

بخش تبلیغات

169*112

100.000

انتهای متن خبر

60*780

700.000

 

تعرفه تبلیغات در صفحات داخلی

 

مکان تبلیغ

ابعاد بنر( پیکسل )

یک ماه

لوگو

60*470

700.000

ستون راست

200*130

400.000

بالای آخرین اخبار

100*300

300.000

پائین آخرین اخبار

200*300

300.000

پائین تب ترین ها

100*300

250.000

پائین پرطرفدارترین

200*300

250.000

 

تعرفه تبلیغات در نسخه موبایل

 

مکان تبلیغ

ابعاد بنر( پیکسل )

یک ماه

بالای هدر

60*468

3.000.000

پائین هدر

60*468

3.000.000

روی صفحه

60*468

5.000.000

     
 

تعرفه تبلیغات به صورت رپورتاژ

 

صفحه نخست و صفحه سرویس

(1 مطلب ویژه)

300.000

  واحد تبلیغات ایران نماکار

 


 

 

 

                              به ازای 3 ماه 10درصد تخفیف | به ازای 6 ماه 25درصد تخفیف  |  به ازای 12 ماه 35درصد تخفیف

 

نکات مهم/ ضوابط و استاندارد بنرها

فرمت فایل‌های تبلیغات می‌تواند GIF، PNG و JPG باشد.

حجم فایل‌های تبلیغاتی نباید از 50 کیلوبایت بیشتر باشد.

بنرهای سایت ایران نماکار باید به لحاظ گرافیکی، طراحی مطلوب و حرفه ای داشته باشند.

تصویر تبلیغ و همچنین سایتی که به آن لینک داده می‌شود مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران نباشد.

آگهی ها برای گوگل و موتورهای جستجو، بهینه سازی / SEO می شوند.

در صورتی که دستور قضائی یا اخطاری توسط نهادهای ناظر (نهاد قضایی، انتظامی یا وزرات ارشاد) نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود آگهی فوق از سایت ایران نماکار حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده‌ی آگهی‌دهنده خواهد بود.

درصورتی که نوع محتوای سایتی که متن به آن لینک شده است تغییر کند، و یا کاربران به صفحه دیگری هدایت شوند، لینک مربوطه حذف خواهد شد و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.

 

ویژگی های رپورتاژ آگهی در ایران نماکار چیست ؟ / Reportage Ads

 

آگهی رپورتاژ یا پست تبلیغاتی معمولاً تبلیغاتی است که به صورت خبر یا گزارش منتشر می شود، بنابراین باعث توجه بیشتر مخاطبان خواهد شد و همچنین به دلیل اینکه رپروتاژ ها در سایتی معتبر منتشر شده، کاربران اعتماد بیشتری به شخص یا برند خواهند داشت. علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان، رپورتاژ خبری یا رویداد خبری از نظر ارتقاء رتبه سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است، دلیل آن هم این است که در بخش هایی از متن خبر یک یا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغات دهنده لینک می شود.

 

همانطور که گفته شد یکی خدماتی که برای مجموعه های دارای وبسایت اینترنتی می توان انجام داد این است که، در محتوایرپرتاژ اگهی چند کلمه کلیدی از متن رپورتاز به صورت مستقیم به سایت شما لینک می شود، که این کار باعث خواهد شد سئو کلمات کلیدی سایت شما بهتر شود. بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقاء رتبه سایت شما در گوگل دارد.

 

تبلیغ ریپورتاژ تنها روش تبلیغاتی است که زمان محدودی ندارد، یعنی همیشه در سایت‌ها باقی می ماند، بنابراین تاثیر آن برای سئو سایت بیشتر خواهد بود و در واقع بهترین راه سئو خواهد بود.

 

با توجه به اعتماد کاربران، سئو و بازدید بالا، اگر می خواهید تبلیغاتی هدفمند و پر بازده برای کالا، خدمات و یا کسب و کار خود داشته باشید تبلیغات رپورتاژ در سایت ایران نماکار یکی از موثرترین روش ها می باشد.

 

 بازدید صفحه ماهیانه به صورت مستمر و کاملا کاربردی | درج مطلب اختصاصی با لینک ویژه به سایت شرکت مربوطه

  حداکثر 30 عکس در هر مطلب | حداکثر 900 کلمه |  انتشار آگهی در ساعات پر بازدید سایت | نمایش 24 ساعت در صفحه اول سایت

  ایندکس سریع صفحه و لینک ها در گوگل |  انتشار در اولین سامانه نمای ساختمان |  ماندگاری دائمی در سایت با یکبار پرداخت

 

 


 

 ایران نماکار | سامانه نمای ساختمان و نماکاران کشور

صاحب امتیاز: علی ناظری یگانه
 
 
تلفن: 79 62 44 88 (021)
        85 73 39 88 (021)
        95 74 39 88 (021)
 
همراه : 09121208342
           09121713567 
 
تلگرام : 09121208342
 
 
وب سایت:          www.IranNamaKar.ir  
 
 
پست الکترونیک:  info@IranNamaKar.ir
 
 
 

 

 

بخش تبلیغات ایران نماکار

 

پرطرفدارترین