کد خبر: ۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ - 06 August 2017
این خانه به شکل حباب سفید متصور می‌شود که توسط یک جفت پله‌ی سنگی می‌توان به آن وارد شد.
برای ساختن نماهای زیبا و شیک، حتما لازم نیست در ایجاد پنجره یا متریال پر زرق و برق زیاده روی کنیم. این سازه خود مهر تاییدی بر این ادعاست که با استفاده از نمای یکدست سفید و فقط یک پنجره می‌توان نمای زیبایی ایجاد کرد.

برای ساختن نماهای زیبا و شیک، حتما لازم نیست در ایجاد پنجره یا متریال پر زرق و برق زیاده روی کنیم. این سازه خود مهر تاییدی بر این ادعاست که با استفاده از نمای یکدست سفید و فقط یک پنجره می توان نمای زیبایی ایجاد کرد.

این خانه به شکل حباب سفید متصور می شود که توسط یک جفت پله ی سنگی می توان به آن وارد شد.

این بنا در شهری درایالت Jalisco مکزیک قرار دارد. این ایالت به تازگی به محلی برای پرورش استعداد معماران جوان و خلق و تجربه آثار معماری نوین و پیشرو تبدیل گشته است.

این خانه ی سه طبقه به دلیل حفظ حریم خصوصی درای یک درب است که تا طبقه دوم امتداد دارد و یک پنجره بزرگ که در طبقه سوم واقع شده است.

بیشتر نور از طرف دیگر ساختمان که رو به یک حیاط خلوت است وارد می شود.

Cota Paredes معمار این سازه، طرح های مشابهی را در نقاط دیگر مکزیک به اجرا در آورده است. حریم خصوصی یکی از نگرانی های اصلی شهروندان مکزیکی است که با این سبک طراحی نما، قسمتی از این نگرانی ها قابل برطرف شدن است.

همچنین استفاده از پنجره های امن ( شیشه های چند جداره، دارای قفل از داخل و با فاصله حداقل ۲متر از سطح زمین) برای کاهش سرقت و دیگر خطرات در مناطق نا امن از دیگر گزینه هایی است که هنگام طراحی پنجره های نما باید در نظر گرفت.

همچنین معمار برای تهویه هوای ورودی از یک درخت در قسمت پاسیو استفاده کرده است که شاخه های آن تا طبقات بالایی ساختمان گسترش می یابد.

نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای
نمای تک پنجره‌ای

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین