تعداد بازدید: ۶۵۱۱
کد خبر: ۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ - 15 August 2017
در نمایشگاه صنعت ساختمان، نمای ساختمان مورد توجه واقع شده است
نمای ساختمان تاثیر فراوانی در صرفه جویی انرژی دارد و همین موضوع باعث شده تا شرکت های داخلی و خارجی بسیاری بر روی این موضوع تحقیق کرده و فراورده های خود در این زمینه را به نمایشگاه صنعت ساختمان 96 تهران عرضه کنند. این شرکت ها یکی از مباحث روز در نمای ساختمان را برگزیده و روی آن فعالیت انجام می دهند.

یکی از مهمترین ویژگی های نمایشگاه های مختلف که باعث جذابیت آن می شود، آگاهی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در آن عرصه می باشد. یکی از بهترین راهکارها برای به روز شدن اطلاعات در صنایع مختلف شرکت در نمایشگاه های مهم و حرفه ای است که می توان اطلاعات جامعی در زمینه های تخصصی کسب نمود.

در صنعت ساختمان و به ویژه در صنعت نمای ساختمان ، یکی از معتبرترین نمایشگاه های کشوری، نمایشگاه صنعت ساختمان تهران است. این نمایشگاه که به همت فعالان عرصه ساختمان تشکیل می شود، گردهمایی بزرگان صنعت ساختمان در یک مکان بخصوص است.

نمایشگاه صنعت ساختمان تهران 96 که با حضور وزیر کار و تعاون افتتاح شد، یکی از معتبرترین نمایشگاه های صنعت ساختمان در ایران است. این نمایشگاه علاوه بر تعداد زیاد شرکت های داخلی ، که از سراسر ایران در این نمایشگاه شرکت کرده اند، نزدیک به 400 شرکت خارجی را در خود جای داده که با آخرین تکنولوژی های مربوط به ساختمان و نمای ساختمان در نمایشگاه صنعت ساختمان 96 شرکت کرده اند.

نمای ساختمان در نمایشگاه ساختمان

یکی از مهمترین مواردی که در این نمایشگاه به آن توجه شده است، نمای ساختمان و نحوه استفاده از نمای ساختمان در صرفه جویی انرژی است. نمای ساختمان تاثیر فراوانی در صرفه جویی انرژی دارد و همین موضوع باعث شده تا شرکت های داخلی و خارجی بسیاری بر روی این موضوع تحقیق کرده و فراورده های خود در این زمینه را به نمایشگاه صنعت ساختمان 96 تهران عرضه کنند.

مورد دیگری که در این نمایشگاه و در غرفه شرکت های مرتبط با نمای ساختمان به چشم می خورد، استفاده از طراحی های خاص در نمای ساختمان و همچنین کاربرد رنگ ها در انواع نما است. توجه شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه نمای ساختمان به نحوه طراحی خلاقانه نمای ساختمان، خود نشانگر اهمیت این موضوع و استقبال مردم ایران از این نوع تنوع است.

کافی است چرخی در این نمایشگاه بزنید، پیشرفت تکنولوژی صنعت ساختمان و صنعت نمای ساختمان چشمگیر است. امیدواریم شرکت های ایرانی با گام برداشتن در مسیر تعالی و با آموختن از شرکت های معتبر داخلی ، گامی بلند در راستای افزایش کیفیت ساختمان سازی به ویژه طراحی ، ساخت و اجرای نمای ساختمان بردارند.

ایران نماکار


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین