تعداد بازدید: ۸۵۸۰
کد خبر: ۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ - 21 August 2017
آسانسور در زیباسازی نمای ساختمان تاثیر دارد
استفاده از آسانسور در نمای ساختمان می‌تواند جذابیت ویژه‌ای به نما ببخشید. این جذابیت می‌تواند به افزایش فروش واحد‌های تجاری شود. همچنین آسانسور نما باعث ایجاد حس خوب برای افرادی که به واحد‌های اداری یک ساختمان سر می‌زنند شده و می‌تواند قرارداد‌های بسیار زیادی را به سرانجام برساند.

نمای ساختمان همیشه به عنوان یک ابزار زیبا سازی شناخته شده است. زیبا سازی در نمای ساختمان البته تا همین چند سال پیش نیز آنقدر ها مورد توجه عموم افراد نبود اما هم اکنون یکی از اصول ساختمان سازی، نمای ساختمان است و به همین علت به آن توجه ویژه ای می شود.

یکی از گزینه هایی که در ساختمان وجود دارد و می توان از آن برای دکوراسیون داخلی مشاعات ساختمان و یا حتی نمای خارجی ساختمان استفاده کرد، آسانسور است. درست است که آسانسور به عنوان یک بالا برنده مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی دیگری جز حمل و نقل افراد به بالا و پایین ندارد، اما می توان از این وسیله برای نما استفاده کرد.

یکی از راهکار ها استفاده از آسانسور در نمای ساختمان است. وجود آسانسور در نمای ساختمان چند ویژگی بارز و مهم دارد. یکی از ویژگی های مهم قرار دادن آسانسور در نما، ایجاد تفاوت در نمای ساختمان است. در واقع با وجود آسانسور، نمای ساختمان خاص تر شده و البته بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

ویژگی دیگر استفاده از آسانسور در نما، جذابیتی است که برای افراد سوار بر آن ایجاد می شود. در واقع آسانسور سواران با بالا رفتن آن نمای بهتری از شهر و یا منطقه بدست آورده و خود همین نیز باعث جذابیت بخصوص برای کودکان می شود.

آسانسور در نمای ساختمان

عموما آسانسور در نمای ساختمان های اداری و تجاری به کار گرفته می شود. فرض کنید که این نوع نما در ساختمان تجاری با فروشگاه هایی که اسباب بازی کودک ارائه می دهند ، به کار گرفته شده باشد؛ قطعا کودکان به خاطر جذابیت وجود آسانسور در نمای ساختمان به آن جذب می شوند و کمی بعد خانواده ها در عملی انجام شده برای سر زدن به فروشگاه های اسباب بازی قرار می گیرند.

آنچه که مشخص است، استفاده از آسانسور در نمای ساختمان می تواند جذابیت ویژه ای به نما ببخشید. این جذابیت می تواند به افزایش فروش واحد های تجاری شود. همچنین آسانسور نما باعث ایجاد حس خوب برای افرادی که به واحد های اداری یک ساختمان سر می زنند شده و می تواند قرارداد های بسیار زیادی را به سرانجام برساند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین