تعداد بازدید: ۱۳۸۳۲
کد خبر: ۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 25 August 2017
زیبایی نمای هتل بهترین خوش آمد گویی به میهمان
یکی از مهمترین موارد در ساخت یا بازسازی هتل، نماسازی هتل است. نمای ساختمان هتل به عنوان تابلوی درون نمای هتل مورد توجه قرار می‌گیرد به این نحو که اگر نمای ساختمان هتل مناسب نباشد و در عوض درون آن تمیز و مرتب و پرسنل و رستوران فوق العاده عالی داشته باشد، ممکن است در دید گردشگر آنقدر‌ها جذاب به نظر نرسد. به همین علت است که نمای ساختمان هتل از اهمیت بالایی برخوردار است

هتل ، گردشگری و تمامی مشاغل مربوط به گردشگری یکی از مهمترین و پولساز ترین مشاغل در دنیا هستند. خوشبختانه در سال های اخیر شاهد رشد گردشگری در ایران بوده ایم. هم گردشگران داخلی و در واقع ایرانگردی با رشد مواجه بوده و هم گردشگران زیادی از خارج به ایران عزیمت کرده اند و رشد کسب و کار های مبتنی بر گردشگری را رقم زده اند.

اهمیت نماسازی هتل

یکی از مهمترین مواردی که در جذب گردشگر مورد توجه است، هتل ها هستند. هتل ها باید از هر نظر برای گردشگر راحت و خوب باشند تا وی بتواند به صورت تکی و یا با خانواده در هتل یا حتی مسافرخانه محل اقامت خود استراحت نماید. ساخت ساختمان هتل باید به نحوی با دقت تمام صورت پذیرفته باشد تا گردشگر از هر نظر احساس راحتی کند.

یکی از مهمترین موارد در ساخت یا بازسازی هتل، نماسازی هتل است. نمای ساختمان هتل به عنوان تابلوی درون نمای هتل مورد توجه قرار می گیرد به این نحو که اگر نمای ساختمان هتل مناسب نباشد و در عوض درون آن تمیز و مرتب و پرسنل و رستوران فوق العاده عالی داشته باشد، ممکن است در دید گردشگر آنقدرها جذاب به نظر نرسد. به همین علت است که نمای ساختمان هتل از اهمیت بالایی برخوردار است

در واقع نمای ساختمان هتل جذب کننده مشتری و عواملی مثل دکوراسیون داخلی و نحوه برخورد پرسنل هتل، نگه دارنده مشتری هستند و تا جذبی صورت نگیرد دیگر عوامل آنقدر ها هم اهمیتی نخواهند داشت.

اهمیت نماسازی هتل

به همین علت است که در بازسازی و نماسازی هتل و یا در تعمیرات هتل، یکی از مهمترین جنبه هایی که صاحب هتل به آن توجه ویژه ای خواهد داشت ، نمای ساختمان هتل است. نمای ساختمان هتل می تواند با یک تعمیر ساده از یک نمای مرده به نمایی پویا و زنده تبدیل شده و گردشگران را به سمت خود جذب نماید. سودآوری تعمیر نمای ساختمان هتل آنقدر زیاد است که حتی صاحبان هتل تنها به همین منظور دست به تعمیرات هتل می زنند.

ناگفته نماند که بهتر است سازندگان هتل نیز توجه ویژه ای به نمای ساختمان هتل داشته باشند و بعد از طراحی فوق العاده عالی، اجرای نمای هتل را به افراد کاردان و خبره بسپارند تا دیرتر نیاز به تغییر و یا تعمیر نما باشد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین