کد خبر: ۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ - 23 February 2017
آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند PREMIUMBOND
آقایان داریوش سیاح فر و ژاکسون خانداداش با این تفکر که بتوان در عرصه متریالهای صنعت ساختمان سهمی از تکنولوژی مدرن ساختمان داشت در سال 2003 میلادی همراه با شرکای خارجی خود اقدام به سرمایه گزاری و راه اندازی یک کارخانه تولیدی در امارات نمودند و این محصولات ساختمانی ....

آقایان داریوش سیاح فر و ژاکسون خانداداش با این تفکر که بتوان در عرصه متریالهای صنعت ساختمان سهمی از تکنولوژی مدرن ساختمان داشت در سال 2003 میلادی همراه با شرکای خارجی خود اقدام به سرمایه گزاری و راه اندازی یک کارخانه تولیدی در امارات نمودند و این محصولات ساختمانی را با ویژگی ها و مزیت های منحصر به فردی از جمله سبکی وزن ، قابلیت انعطاف پذیری بالا ، تکنولوژی نانو ، قابلیت ضد حریق و بیش از 100 نوع طرح و رنگ وارد صنعت ساختمان نمودند.

آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند PREMIUMBOND 

پس از اطلاع رسانی گسترده و اجراهای بی نظیر این محصول در پروژه های بزرگی مانند مهمانسرا و شرکت ملی نفت کش ،مجتمع های تجاری ونوس کیش ، بیمارستانها و هتلها ، ایستگاههای قطار شهری و ....خصوصیات این محصول در مقایسه با متریال های سنتی و قدیمی ساختمان بیش از پیش در جامعه معماران و طراحان مقبول واقع گشت که هم اکنون به عنوان یکی از اصلی ترین متریالهای مورد استفاده در دکوراسیون داخلی و نمای خارجی محسوب گردیده است.

این بنیانگذاران در این سالها ، به پشتوانه بررسی و تحقیق آگاهانه و عرق ملی مراحل ساخت بزرگترین مجموعه تولیدی ورقهای کامپوزیت آلومینیوم با نام تجاری PREMIUMBOND را در شیراز پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین پایه گذاری نمودند.

پس از تاسیس کارخانه تولیدی ورقهای کامپوزیت آلومینیومی(پرمیوم باند) با تفکر در خصوص بهبود کیفیت و به حداقل رساندن هزینه ها اقدام به سرمایه گزاری جهت تولید مواد اولیه نمودند که منجر به تاسیس کارخانه تولیدی پلی اتیلن (از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده محصول ورق کامپوزیت)در منطقه ویژه اقتصادی گشت و این امر موجب گردید که با دسترسی مسقیم به مواد درجه یک صنایع ملی نفت ایران محصولی با کیفیت بالا و نیز مقرون به صرفه به بازار ارائه گردد.

تیم فنی و تحقیقاتی این شرکت با همکاری موسسات تحقیقاتی و آزمایشگاهی داخل و خارج از کشور سعی در به روز رسانی دانش، فناوری، تجهیزات و تکنولوژی و نیز افزایش تنوع تولیدات خود دارد از اینرو ارائه محصول ایرانی با کیفیتی برتر از واردات خارجی و جایگزینی آن با اجناس خارجی از جمله اهداف این بنیانگزاران می باشد که این مهم ، جلوگیری از خروج ارز و ایجاد ارزش افزوده و کمک به تولید ناخالص ملی را به همراه دارد.

شرکت تضامنی سیاح فر و خانداداش هم اکنون عزم راسخ در راستای توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني به عنوان يكي از اهداف والاي نظام اسلامي در جهت پيشرفت كشور، توسعه عدالت و دستيابي به اقتدار ملي نظام اسلامي نموده است وگامي مناسب در جهت خنثي سازي تحريم هاي اقتصادي غرب برداشته و با توجه به تجربه و دانش فنی در صنعت ورق های کامپوزیت آلومینیوم که در این سال های تولید بوجود آمده صاحبان کارخانه را بر آن داشته تا برند پرمیوم باند را با خصوصیات منحصر به فرد ،کیفیت برتر ، رنگها و طرح های شگفت انگیز با اهداف پشتیبانی از منافع اقتصادی مشتریان و واقعیت بخشیدن به رویاهای معماران خوش ذوق ، وارد بازارهای بین المللی نماید چرا که هم اکنون صادرات این محصولات به کشورهایی نظیر افغانستان و عراق انجام پذیرد و در آینده ای نزدیک کشورهای اروپایی نظیر آلمان ، اتریش ، بلژیک و سوئیس در برنامه صادرات قرار خواهد گرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین