تعداد بازدید: ۴۷۰۹
کد خبر: ۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴ - 13 February 2018
مسکن سازان به نمای کامپوزیت علاقه ی ویژه ای دارند
سوال این است که چرا باید به سمت استفاده از نمای آلومینیوم کامپوزیت رفت. یکی از این دلایل این است که نمای آلومینیوم کامپوزیت تنوع بسیار بالایی دارد؛ البته ناگفته نماند که تنوع را در برندهای مطرحی مثل پرمیوم باند می توان یافت که بسیاری از طراحان نما نیز به خرید این برند تاکید دارند.

یکی از انواع نمای ساختمان، نمای کامپوزیت است. کامپوزیت ها در سال های اخیز توانسته اند در نمای ساختمان تاثیرات زیادی داشته باشند و تنوع و کیفیت را به نما اضافه کنند. به نظر می رسد که استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت در ساخت نمای ساختمان توانسته تحول بزرگی در این صنعت ایجاد کند.

اما سوال بسیاری از مسکن سازان این است که چرا باید نماهای سنتی و پرطرفداری مثل نمای سنگی و نمای آجری را رها کنند و به سمت استفاده از نمای آلومینیوم کامپوزیت بیایند. سوالی به جا که می تواند به روند تصمیم گیری برای نمای ساختمان کمک کند.

نمای آلومینیوم کامپوزیت

در ادامه به 4 فاکتور که باعث شده مسکن سازان به استفاده از این نوع نما ترغیب شوند اشاره می کنیم

تنوع زیاد

یکی از دلایلی که استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان را توجیه پذیر می کند، تنوع آن است. تنوع بالای رنگ و نقش و طرح در ورق های آلومینیوم کامپوزیت باعث شده تا این نما به عنوان یکی از برترین نماها از نظر تنوع شناخته شود. نمای آلومینیوم کامپوزیت تنوع بسیار بالایی دارد؛ البته ناگفته نماند که تنوع را در برندهای مطرحی مثل پرمیوم باند می توان یافت که بسیاری از طراحان نما نیز به خرید این برند تاکید دارند.

قیمت مناسب

یه نظر می رسد یکی از دلایل مهمی که باعث می شود تا مسکن سازان را به استفاده از نمای آلومینوم کامپوزیت ترغیب کند، قیمت مناسب این محصولات است. به ویژه با ورود برند پرمیوم باند که برند ایرانی است و خارج کردن برندهای خارجی که قابلیت رقابت با آن را نداشتند، قیمت این نوع نمای ساختمان بسیار بصرفه است.

خرید انواع محصولات آلومینیوم کامپوزیت پرمیوم باند

نصب آسان و تعمیرات آسان تر

نسبت به نماهای مختلف، تعمیرات نمای آلومینوم کامپوزیت بسیار ساده تر است. به همین علت است که به نظر می رسد استفاده از این نوع نمای ساختمان ماندگاری بیشتری دارد و اگر قسمتی از نما نیز آسیب دید خیلی ساده می توان آن را تعمیر کرد

ایمنی بالا

ایمنی نمای آلومینیوم کامپوزیت در صورتی که نصاب نما حرفه ای باشد و از ورق های با کیفیت استفاده شود، بسیار بالاتر از انواع دیگر نمای ساختمان است. لازم به ذکر است که برخی از ورق های کامپوزیت پرمیوم باند ضد حریق هستند و همین موضوع می تواند رد زمان آتش سوزی از بروز فاجعه جلوگیری کند.

 

موارد بیان شده تنها 4 مزیت نمای آلومینیوم کامپوزیت هستند. این نوع از نما مزایای فراوان دیگری نیز دارد که باید به صورت مجزا در مقاله ای دیگر به آن اشاره کنیم.

 

ایران نماکار

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین