تعداد بازدید: ۷۰۰۰
کد خبر: ۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱ - 22 April 2018
ترمووود حس زندگی را به ساختمان تزریق می کند
نمای ساختمان با استفاده از برخی متریال ها خاص و ویژه یم شود. نمای ترمووود از جمله این نما ها است. طبیعت، شادابی و سرزندگی با خود به همراه دارد و نمای چوبی ترمووود می تواند تمامی این موارد را به همراه داشته باشد. توجه کنید که این نما یک نمای زیبا و منحصربفرد را به ساختمان شما القا می کند.

حس بودن و زندگی در طبیعت حس فوق العاده ای است. وقتی در یک محیط طبیعی زندگی می کنید، انرژی فوق العاده ای را دریافت خواهید کرد. شاید یکی از دلایلی که زندگی در کلبه های چوبی را برای افراد لذت بخش می کند، همین طبیعی بودن بنا است.

در دنیای مدرن امروز که ساختمان ها و آپارتمان ها با بتون و فلز ساخته می شوند، دیگر خبری از طبیعت در دل منازل نیست. همین دور شدن از طبیعت است که طبع افراد را سرد و از یکدیگر دور می کند. شلید یکی از دلایل خونگرمی مردم شمال کشور علاوه بر آب و هوای فوق العاده این منطقه، لمس کردن طبیعت حتی در خانه های آن ها است.

نمای ترمووود توانسته این دور بودن از طبیعت را برای مردم شهر جبران کند. ترمووود که چوب های حرارت دیده خاص و با کیفیت است، هم در نمای داخلی ساختمان و هم در نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از نمای ترمووود حس شادابی را به یک ساختمان می بخشد.

آشتی با طبیعت با نمای ترمووود

یکی از ویژگی های فوق العاده استفاده از ترمووود در نمای ساختمان این است که این نما بسیار با دوام است. برخی گمان می کنند که ترمووود همانند چوب های عادیف بعد از مدتی که در معرض باران قرار گرفت دچار مشکل می شود؛ این در حالی است که نمای ترمووود با عملیات حرارتی تولید می شود و هیچ مشکلی از نظر رطوبت برای آن ایجاد نخواهد شد.

نمای ترمووود هم فضای خانه را به طبیعت گره می زند و هم روحیه افراد و ساکنین خانه را تقویت می کند. به همین علت است که از ترمووود هم در فضای داخلی خانه و به منظور شکل دادن به دکوراسیون داخلی استفاده می شود و هم در نمای خارجی ساختمان.

همانقدر که استفاده از ترمووود به نمای داخلی جلوه ای از حیات و سرزندگی می بخشد، نمای خارجی ساختمان را نیز زیبا و خواستنی می کند. طراح و یا سازنده ساختمان ها برای اینکه بنایی زیباتر داشته باشند می توانند با استفاده از ترمووود این جلوه را به ساختمان بدهند. مطمئنا هرچه که نمای ساختمان بهتر باشد، خرید آن ساده تر اتفاق می افتد.

 

ایران نماکار

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین