تعداد بازدید: ۹۱۸۹
کد خبر: ۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ - 28 April 2018
متاسفانه توجه کافی به نمای سیمانی نمی شود و مورد توجه قرار نمی گیرد
ساخت نمای ساختمان با استفاده از سیمان باید با استفاده از بهترین متریال انجام شود تا کیفیت لازم را داشته باشد. در غیر این صورت نمی توان به زیبا بودن و جذاب بودن نمای سیمانی امیدوار بود. البته مشخص است که در درجه اول باید طراح نمای ساختمان حرفه ای باشد. گفتنی است که سیمان به عنوان یک متریال پر قدرت می تواند ایمنی ساختمان را بالاتر ببرد.

شاید برای افرادی که اطلاعات زیادی در مورد نمای ساختمان ندارند، نمای سیمانی نوعی نمای کارگاهی و بدون هیچگونه زیبایی محسوب شود. بسیاری از افراد حتی فکر نمای سیمانی را نمی کنند که در نمای ساختمان خود از آن بهره مند شوند. به همین علت به نظر می رسد سیمان نما در دید مردم آنقدر ها هم جذاب نیست.

تصور گفته شده متاسفانه در بین بسیاری از افراد رایج است. در حالی که نمای سیمانی به عنوان یکی از نماهای جذاب در دنیا شناخته می شود و طرفداران ویژه و خاص خود را دارد. این نوع نما قطعا تنوع رنگ خاصی ندارد اما در عوض دست نماکار برای کار بسیار باز به نظر می رسد.

با کمی دقت در برخی از نماهای حرفه ای کار شده با استفاده از سیمان، می توان به این نتیجه رسید که این نوع نما، نمایی فوق حرفه ای محسوب می شود. برای اینکه از این نوع نما به بهترین نحو استفاده شود، نماکاری نمای سیمانی در درجه اول باید به یک فرد حرفه ای واگذار شود.

نمای سیمانی

ساخت نمای ساختمان با استفاده از سیمان باید با استفاده از بهترین متریال انجام شود تا کیفیت لازم را داشته باشد. در غیر این صورت نمی توان به زیبا بودن و جذاب بودن نمای سیمانی امیدوار بود. البته مشخص است که در درجه اول باید طراح نمای ساختمان حرفه ای باشد. اگر طراحی حرفه ای بر روی نما شود و کیفیت های لازم و استانداردهای مختلف طراحی برای آن رعایت شود، شاهد نمایی حرفه ای و همه پسند خواهیم بود.

گفتنی است که سیمان به عنوان یک متریال پر قدرت می تواند ایمنی ساختمان را بالاتر ببرد. به همین علت است که نمای سیمانی عموما در برابر زلزله مقاوم تر است. همچنین نمای سیمانی ساختمان آتش سوزی را در بین طبقات گسترش نداده و به همین منظور ایمنی بالایی در برابر آتش سوزی دارد.

استفاده از نمای ساختمان سیمانی اگرچه آنقدرها مورد توجه نیست، اما می توان از آن به نحو احسنت استفاده کرد. ساختمان سازان ایرانی می توانند با استفاده از این نوع نما، نظر مردم را در مورد این نوع نمای ساختمان تغییر دهند. البته تمامی این موارد به کیفیت سیمان، طراحی حرفه ای و نصاب نمای ساختمان کاربلد بستگی دارد.

 

 ایران نماکار

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین