تعداد بازدید: ۴۰۱۳۶
کد خبر: ۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ - 01 May 2018
نمای سنگی زیبا و جذاب است
نمای سنگ از جمله شیک‌ترین و چشم نوازترین نما‌های ساختمان است و اکثر ساختمان‌های لوکس از این نوع نما استفاده می‌کنند. فرقی نمی‌کند که نمای سنگی به صورت نمای رومی کار شود یا طراحی به گونه‌ی دیگری با استفاده از سنگ نما انجام شود، آنچه که مهم است استفاده از نمای سنگی برای زیباسازی بنا است.

استفاده از سنگ در نمای ساختمان سابقه ای به درازای تاریخ دارد. در واقع یکی از در دسترس ترین مصالح برای نمای ساختمان همین سنگ بوده است. البته چوب نیز که امروزه به صورت نمای ترمووود مورد توجه قرار گرفته، همانند سنگ از قدیم مورد استفاده بوده است.

سنگ نمای ساختمان یکی ار متریال های فوق العاده برای نماکاری ساختمان هایی است که به صورت لوکس کار می شوند. در واقع اگر قرار است دکوراسیون داخلی و نمای داخلی ساختمان به صورت حرفه ای و شیک کار شود و هزینه های زیادی برای طراحی و اجرای نمای داخلی ساختمان صورت پذیرد، نمای خارجی ساختمان نیز به نوعی حرفه ای و شیک باشد.

نمای سنگ از جمله شیک ترین و چشم نوازترین نماهای ساختمان است و اکثر ساختمان های لوکس از این نوع نما استفاده می کنند. فرقی نمی کند که نمای سنگی به صورت نمای رومی کار شود یا طراحی به گونه ی دیگری با استفاده از سنگ نما انجام شود، آنچه که مهم است استفاده از نمای سنگی برای زیباسازی بنا است.

سنگ نما و زیبایی های چشم نواز

البته مشخص است که نمای سنگی به منازلی که دکورسیون داخلی خاصی ندارند نیز کمک می کند. در واقع نما به نوعی نشان دهنده اهمیت سازنده بنا به ساختمان خود است و هرچه نما شیک تر و باکلاس تر باشد، خریدار از ساخت ساختمان مطمئن تر خواهد شد. همچنین زمانی که نمای یک ساختمان چشم نواز باشد، خریدار را زودتر برای خرید قانع می کند. تمامی این موارد از ویژگی هایی است که سنگ نما به ساختمان می دهد.

استفاده درست و زیبا از نمای سنگی می تواند خریداران را به خود جلب کند. حتی استفاده از سنگ های مرمر و تراورتن خاص جلوه ویژه ای به ساختمان می دهد و همین موضوع به سادگی کمک می کند تا فروش ساختمان خیلی بهتر و سریعتر انجام شود.

به نظر می رسد سنگ نما به عنوان یک متریال فوق العاده برای نمای ساختمان عمل می کند که هم به آن زیبایی می بخشد، هم برای فروش ساختمان بازاریابی می کند و هم به ساکنان آن حس خوب طبیعت را منتقل می کند.

 

ایران نماکار

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین