تعداد بازدید: ۳۷۲۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
کد خبر: ۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ - 26 February 2017
نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) 6 الی 9 اسفند ماه
علی ابراهیم زاده، مدیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: یکی از مهم ترین سیاست های برگزاری این نمایشگاه، یافتن راهکاری برای افزایش عمر مفید بناهای ایرانی و مقاوم سازی در برابر زلزله است و متخصصان داخلی و خارجی درحاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (ایران بیلدکس) 6 الی 9 اسفند ماه

 محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

علی ابراهیم زاده، مدیر اجرایی نمایشگاه با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: یکی از مهم ترین سیاست های برگزاری این نمایشگاه، یافتن راهکاری برای افزایش عمر مفید بناهای ایرانی و مقاوم سازی در برابر زلزله است و متخصصان داخلی و خارجی درحاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و فناوری های نوین، به دنبال یافتن راهکاری در این زمینه گردهم خواهند آمد.

وی با بیان اینکه استفاده از فناری های نوین ساختمانی در این زمینه ضرورتی انکار ناپذیر است، چرا که افزایش سرعت ساخت، افزایش عمر مفید بنا و کاهش هزینه ها را به همراه خواهد داشت، گفت: با توجه به رشد روز افزون جمعیت و در پی آن اهمیت و اولویت غیرقابل انکار موضوع مسکن در اقتصاد کشور، نقش بکارگیری فناوری های نوین در صنعت ساختمان، پررنگ تر جلوه می کند.

ابراهیم زاده گفت: از آنجاکه همواره ایران به عنوان یکی از کشورهای زلزله خیز در جهان شناخته شده و در طی سالیان گذشته در معرض زلزله های ویران کننده بسیاری قرار گرفته، استفاده از فناوری های نوین به منظور سبک سازی ساختمان، افزایش کیفیت بنا و مقاوم کردن ساختمان در برابر زلزله نیز از دیگر ضرورت هایی است که سازندگان بنا در ایران ناچار به حرکت جدی به سمت اجرایی کردن آن هستند.

به گزارش ایلنا، کارشناسان معتقدند آنچه تا کنون در کشور انجام شده یک صنعتی سازی نیمه کاره است، چرا که زیرساختهای مناسب هنوز فراهم نیست. انتظار می رود با فرهنگ سازی مناسب در میان کارگزاران، وضع قوانین و همچنین سرمایه گذاری های گسترده توسط بخش خصوصی، صنعتی سازی گسترش پیدا کرده و در دراز مدت تأثیرات مثبت بسیاری در ساخت و ساز کشور داشته باشد.

بدین منظور برگزاری سه همایش تخصصی با عنوان "نقش فناوری های نوین در توسعه صنعت ساختمان"، "راهکارهای افزایش عمر مفید بنا" و "مقاوم سازی ساختمان های ایرانی در برابر زلزله" با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، سازندگان بخش خصوصی و متخصصان خارجی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در دستور کار قرار دارد.

دراین نمایشگاه که چهارمین دوره خود را تجربه می کند تعداد 250 شرکت داخلی و 70 شرکت خارجی از 15 کشور جهان، آخرین محصولات و نوآوری های مرتبط با تولید ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، ماشین آلات وابست و مصالح ساختمانی پایه به نمایش گذاشته می شود.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
سایت ایران نماکار ممنون از اطلاع رسانی
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
تشکر
مدیر پایگاه تشکر از شما
رضا
|
Germany
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
نمایشگاه مهمی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «ايران نماكار» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
پرطرفدارترین